Veel gestelde vragen

Na hoeveel tijd krijg ik feedback over de resultaten van de chats?

Na hoeveel tijd krijg ik feedback over de resultaten van de chats?

Alle chats worden direct na beëindiging doorgestuurd. Op het moment dat er opvallende zaken voorkomen in de chat worden deze direct naar de klant gecommuniceerd. Daarnaast heeft u de mogelijkheid om een maandelijkse rapportage van de chats te ontvangen. In de rapportage wordt duidelijk wat voor chats u krijgt, hoeveel, op welke tijdstippen de chats…

Read more »
Hoe word ik op de hoogte gehouden van gegenereerde leads?
Is het noodzakelijk dat ik zelf speciale software installeer of updates moet binnenhalen?
Welke technische kennis is nodig om te werken met livechat?

Welke technische kennis is nodig om te werken met livechat?

Er is geen enkele technische kennis vereist voor het gebruik maken van livechat. Zowel het bemannen van de chat als het technisch oderhoud van de livechat nemen wij op ons. Met de livechat zullen wij uw websiteconversie verhogen, leads aanleveren en uw service verbeteren zonder dat u er iets voor hoeft te doen.

Read more »
Wat voor chatoperators zijn er bij jullie werkzaam?
Livechat: More than just a <strong>  contact channel </strong>

Livechat: More than just a contact channel